2011. március 8., kedd

Tavasz van!!!







Hát kérem, kisütött a nap! Megjött a tavasz, de rendjén is van ez így, mert olyan félelmetes farsangot rendeztünk, hogy tél legyen a sarkán, aki helyben tud maradni jelmezeinktől! Gondoltam, most hogy eltelt már jó pár nap ama bizonyos nap óta, és mindenki túl van az első sokkon, felidézem pár szóban is, mennyire őrült ez a társaság. Igazán felejthetetlent persze a Zámbó testvérek alkottak: még most is röhögőgörcsöt kapok, ahogy felidézem bajszos Zámbó Marietta higanymozgású magántáncát a háttérben, miközben Jimmy és (Szt)Árpi egymást túl versengve énekelni próbál. Ha véletlenül valaki nem tudná, a tisztes őszes férfiember, aki némileg Sinkovicsra emlékeztet, aktuálisan Zámbó Tihamér. Azt hiszem az előadásukat is fel kéne raknom (nagyjából azért, hogy el tudjátok képzelni, milyen volt a hangulat és mennyire bolond társaság vagyunk mi), de eddig nem sikerült technikailag megoldani...minden csak idő kérdése azonban.
Addig is mindenki nézze a képeket, magukért beszélnek....(És igen, a szőke cicababa, kicsi kutyussal én vagyok...)

2 megjegyzés:

  1. no comment :)))))))))
    egy Kóbor Macska

    VálaszTörlés
  2. véletlenül ma (2011.08.27.) idekeveredtem. De jó is volt olvasni a bejegyzéseidet. Pedig most igazán lenne miről írni! Noszogassalak egy picit? Pl. JL. azaz egyenlőre PL. éjjeli "gyalogtúrái", Juli iskolába indulása, stb., stb. Mennyi, de mennyi téma! Én meg unottan iszogatom már régóta a reggeli kávémat....

    VálaszTörlés