2010. november 14., vasárnap

Kész!

Na, nem a konyhám! Erről inkább ne beszéljünk! De a gyönyörű könyvespolcomról, és a hálószoba ajtónkról, meg a teli gyerekszobáról már igen! Mert kérem: van már polcunk, tökéletes. Teljesen megtöltve, pedig annyi jó könyv van még a könyvesboltokban. Jaj, nekem! És itt van már minden játék és gyerekkönyv. Meg is telt a gyerekszoba rendesen. Csak azt nem tudom, hogy az a fél játékbolt, amit a csajok kértek a Mikulástól és a Jézuskától, na az, hova fog kerülni!?
Most, hogy a lakás lassan kész (bár a korona majd a konyhabútor lesz), gondolkozhatok azon, hogy majd mivel töltsem meg a blogot. Valószínűleg kénytelen lesztek elmélkedéseimet olvasni, meg a csajok (és a 4.b kemény magjának) ügyes-bajos dolgait.
Most mennem kell, mert van még egy utam a vasútállomásra. Jön Zsófi barátnőm, és rengeteg beszélgetnivalónk van...

2 megjegyzés:

  1. Én láttam tegnap este! Mármint a könyvekkel teli polcokat. Most már tényleg olyan a nappalid mint egy IGAZI. Otthonos. Egyenlőre a nappali ajtaján belépve CSAK jobbra vagy egyenesen nézek. Aztán nemsokára, ismétlem NEMSOKÁRA(!!) balra nézve is olyan lesz a látvány, amilyennek szeretnéd :) Emlékeztetlek: ha kész a konyha, ígéretem van a zebegényi híres (nekem kimaradt)rétes pótlására!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ha kész a konyha, megkapod! Igyekszem egy olyan finom rétest összerittyenteni neked, hogy csak na!

    VálaszTörlés