2011. január 16., vasárnap

Juli buli


Az úgy volt, hogy Juli tud élni! Vagyis tudja, hogyan kell magát ünnepeltetni: általában a szülinapjai vagy két hétig elhúzódnak, vagyis így vagy úgy két hétig innen és onnan is kap ajándékot. Idén sem volt ez másképp, és a hétvégén még egy igazi bulit is kapott. A barátok után leteszteltük a lakást az aprónépre is - kibírta! Jött vagy 10 manó (Nóri megjegyzése jellegzetes hanghordozásával, amibe némi kedveskedő lenézéssel kevert kispisisek-szerű intonáció is szorult: ovódások!) és felborította a lakás rendjét. Miután a gyerekszoba használhatatlan lett a padlót borító játék tömegtől, gyors egymásutánjában lesorjáztak a csigalépcsőn kanyarogva és közölték velünk (felnőttekkel), hogy most mi menjünk fel.
Ja, merthogy felnőttek is voltak ám! Utóbb kiderült, az én kisebbik lányom tökéletes szervező. Amikor először közölte, hogy meghívja a két óvónénijét és a dadust is, kicsit meglepődtem. Bár tettem némi kételkedő megjegyzést, miszerint ez nem olyan megszokott dolog, de Julcsit ez egyáltalán nem érdekelte. Ragaszkodott hozzá. Végül is az ő bulija, legyen hát kedvére! És csináltunk még 3 meghívót. A meghívottak pedig eljöttek és nekem igen nagy segítségnek bizonyultak. Ugyanis apánk Barcelonába menekült, nagytestvérNóri meg holmi "nekem projektet kell csinálni" felkiáltással - és egy pizsamával a hóna alatt - elhúzott egyik barátnőjéhez. Másnap 11-ig nem is láttuk. Tehát nem egyedül kellett levezényelnem a bulit, ami azért rendesen zajlott....

Sajnos a fényképezőgépem nem tud túl jó minőségű felvételeket készíteni, de szerintem a hangulat így is pontosan érzékelhető: itt vagy 4-5 kis csaj ütögeti a lufikat sikongatva! A fiúszekció külön vonult, de később - a buli végén, megérkező anyáknak (az apák a kapu előtt tartottak autós találkozót és toporogva várták csemetéiket és feleségeiket) - egyesültek és előadtak nekünk egy műsort: tök sötétben a Kispál és a Borz zenéjére színesen foszforeszkáló karikákat dobáltak miközben nagyokat ugráltak és kacagtak!

Édesek voltak!

A torta is egész tűrhető lett, bár kicsit talán túl édes (kakaós tésztában csokis-karamellás töltet), de azért fogyott rendesen. Került rá tűzijáték gyertya - most éppen zölden világító - meg 7 másik. Ugyan Juli kicsit bajban volt mit is kívánjon, de végül sikerült (a gyertyák elfújásában meg akadt segítség bőven!)...

...nem tudom mit kívánt, de remélem beteljesül!

ui: és Nórinak még lógok egy szülinapi bulival...mert ő szegénykém albérletben, nagyon ideiglenes létben ugrott bele 10-be!

3 megjegyzés:

  1. Az én Bátyám "véletlenül" mindig akkor ügyel, amikor a lányainak szülinapi zsúrjuk van :)). Könnyű az orvosoknak/állatorvosoknak, de mit tehet egy szerencsétlen húskereskedő apa? Végig asszisztálta a 3 gyereke összes zsúrját. Ma már ez jobban megy neki, mint régen, amióta a gyerekekkel csatoltan a szülők is érkeznek és valahogy mindig itt is maradnak a buli végéig :)

    VálaszTörlés
  2. István bennünk bízhat! mi szívesen bulizunk a gyerekekkel...meg nélkülük is!

    VálaszTörlés
  3. És akkor én mit mondjak? Zoli nem ügyel, az Tappancs reszortja:), ellenben úgy döntött, hogy az áprilist kies hazánktól néhány ezer km távolságban szeretné eltölteni valahol a Csendes-óceán partján... Eszternek májusra esik a névnapja, azt nem tudom, lesz-e zsúr, de én a májust választottam az emigráció időszakának, úgyhogy ha van buli, akkor május/június fordulóján, vagy nélkülem. Nem igazán tudom, melyik a jobb megoldás....
    Egyébként vasárnap még holmi február 19-t hallottam Nóri zsúrra opcióként. Jó lesz átnézni azt az ügyeleti naptárt:)))

    VálaszTörlés