2010. december 3., péntek

Nóri meséje

Tegnap esti Morc álmos reggelen

- Morc vagyok. - mondta a Morc
- Én is. - felelte Nóri
- Tényleg? Mióta? - csodálkozott a Morc
- Hogyhogy mióta? - értetlenkedett Nóri
- Mert én születésem óta! - húzta ki magát a Morc
- Hát én csak tegnap este óta. - sóhajtott Nóri
- Az jó. - bólogatott a Morc
- Nem jó. - rázta fejét Nóri
- Miért? - kíváncsiskodott a Morc
- Mert a kedvem így rossz. - búslakodott Nóri
- Hát nevess! - biztatta a Morc
- De min?! - kérdezte Nóri
- Magadon. - mondta a Morc
- Hogyan? - csodálkozott Nóri
- Nézz a tükörbe! - felelte a Morc
- Belenéztem.- mondta Nóri
- Mit látsz? - kérdezte a Morc
- Egy morcos Nórit. - sóhajtott Nóri
- És a szeme milyen? - kérdezte a Morc
- Csillog.- mondta Nóri
- Hát az arca? - folytatta a Morc
- Kedves. - mondta Nóri
- És a hangja? - kérdezte a Morc
- Csengő. - kacagott Nóri
- Min nevetsz? - kérdezte a Morc
- Magamon. - hahotázott Nóri
- Kedves, mosolygós szép reggelt, hát neked! Legyen szép a napod! - mondta a Morc és kezét hátul összekulcsolva elballagott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése